nedjelja, 10. svibnja 2015.

JEDNOSTAVNI RUČAK KOJI ME SVAKI PUT ODUŠEVI : PLJESKAVICE OD TIKVICA I FETA SIRA


Sastojci

750 gr narendanih tikvica
250 gr feta sir
2 kasicice sveze mirodjije/kapra
120 – 150 gr brasna
3 komada umucena jaja
po ulusu soli, bibera i vegete
5-6 struka mladog luka, iseckati sitno beli deo i svetlo zeleni, tamni deo listova ostaviti zas alatu sa paradajzom
gustog jogurta ili grcki jogurt za posluziti sa pljeskavicama
po potrebi ulje za przenje,ili ih peci u pecnici

Priprema

Tikvice oprati pa ih narendati na krupniju stranu renda.
Staviti ih u cediljku, posoliti ih i ostaviti oko pola sata da se ocede.
U medjuvremenu iseckati mladi luk, staviti u posudu i dodati izmrvljeni feta sir.
U to dodati sitno iseckanu mirodjiju i brasno i posoliti i pobiberiti i dodati malo vegete, budite pazljivi kada solite jer sir je slan.
Dodati umucena jaja i sve dobro sjediniti.
U smesu od brasna i jaja dodati ocedjene tikvice i sve dobro promesati.
U veci tiganj zagrejati ulje pa sipati po kasiku smese od tikvica, kasikom ih malo pritisnite odozgore i prziti ih oko 3-4 minute na svakoj strani.
Przene pljeskavice stavljati na kuhinjski papir da se ocede od viska masnoce.
Ove pljeskavice mozete posluziti tople ili na sobnoj temperaturi sa kasikom gustog jogurta.
Bon Appetit!!!!

Posluživanje

Uz ove pljeskavice posluziti paradajz salatu.Ja sam moje pljeskavice pekla u rerni zbog dodatnih masnoca prilikom przenja, pekla sam ih na 170*C oko 45 minuta.
Od ove smese dobicete 14 manjih pljeskavica, mozete napraviti i vece,po zelji.

0 komentari:

Objavi komentar